Nagrody

Musisz być zalogowany aby móc wymieniać punkty na nagrody
3490 pkt/szt
Mały krzyżyk sercański na szyję
Mały krzyżyk sercański na szyję
3490 pkt/szt

Mały krzyżyk na szyję wykonany ze srebra, rodowany. To nowy wzór, który z racji swojego kształtu, wygląda delikatnie na szyi.

waga: 1,3 g
próba: 925
wymiary krzyżyka: dł. 22 mm x szer. 14 mm
3000 pkt/szt
Krzywe zwierciadło, M. Iłowiecki
Krzywe zwierciadło, M. Iłowiecki
3000 pkt/szt

Krzywe zwierciadło to zbiór informacji i refleksji opisujący wybrane zjawiska i metody związane z wpływem klasycznych mediów na świadomość społeczną. Autor m.in. przedstawia najpowszechniejsze mity na temat mediów, podaje przykłady rzetelnego informowania oraz podpowiada jak unikać oszukiwania i "podpuszczania" medialnego. Marcin Iłowiecki napisał tę publikację z myślą o: odbiorcach mediów (np. telewidzowie, radiosłuchacze), osobach będących w szczególnym kontakcie z ludźmi (np. nauczyciele, duszpasterze), dziennikarzach i studentach dziennikarstwa oraz wszystkich tych, którzy chcą poznawać problemy mediów i ich odbioru.

źródło: https://gaudium.pl/pl/p/KRZYWE-ZWIERCIADLO-O-manipulacji-w-mediach/3860 [dostęp: 07.07.2022]
3550 pkt/szt
Srebrny krzyżyk sercański na szyję
Srebrny krzyżyk sercański na szyję
3550 pkt/szt

Krzyżyk na szyję wykonany ze srebra próby 925, rodowany.
waga: 1,5 g
próba: 925
wymiary krzyżyka: dł. 15 mm x szer. 15 mm
30000 pkt/szt
PANDA – gra dominikańska
PANDA – gra dominikańska
30000 pkt/szt

Gra dla małych i dużych z pandami, pełna ciekawych historii oraz edukująca niezależnie od wieku. W tę karcianą pozycję zagrasz na trzy różne sposoby, bawiąc się wybornie. Sprawdź!

Gra Panda – jedna talia kart, aż trzy sposoby na rozgrywkę!
Gra „Panda” składa się z wielu czarno-białych kart, na których zamieszczone są ciekawostki wzięte z życia Dominikanów, czyli zakonników Braci Kaznodziejów, grupy mężczyzn założonej w 1216 r. To gra karciana, edukacyjna z motywem uroczych misiów pand, zapakowana w metalowe pudełko, gotowa do zabrania jej w każde miejsce. Talią pełną wzruszających oraz inspirujących historii można zagrać w trzy gry: Piotrusia, Memory, a także Czarno-białe Historie. Piotruś jest prostą rozgrywką dedykowaną głównie dzieciom. Karty dzieli się po ilość osób, następnie z otrzymanych kart wyciąga i odkłada się pary tj. dwie takie same karty, w przypadku pandy gry, o takich samych historiach. Następnie wybiera się na chybił-trafił karty gry panda od przeciwników, odkłada pary i tak do momentu, aż ktoś pozostanie z kartą nieposiadającą pary, czyli Piotrusiem – osoba ta przegrywa. Gra ta ma rozwijać u dzieci logikę, a także spostrzegawczość i naukę przegrywania. „Memory” to gra na skojarzenia, a także doskonale ćwicząca pamięć. Talię kart tasuje się oraz rozkłada w jakimś miejscu, pleckami do graczy. Następnie każda osoba obraca maksymalnie dwie karty, stara się przy tym wyłapać pary. Ten, kto odkryje najwięcej par z gry pandy, wygrywa. 

Pan Da – czyli przede wszystkim inspirujące historie Dominikanów
Talia kart wykonana przez firmę Dayenu to nie tylko słodkie pandy. Gra inspiruje, daje dzieciom i dorosłym autorytety, a także zaciekawia. Dominikanie to zakonnicy, którzy swoje życia od dziejów poświęcają Bogu. Ich głównym celem jest głoszenie Ewangelii wszędzie, na każdy możliwy sposób, a także nauczanie o dziejach Jezusa. Zakonnicy tego zgromadzenia duży nacisk kładą na filozofię oraz teologię, łączą się z Bogiem osobiście, cały życie poświęcając na rozwój tej relacji. Ich historie zebrane na kartach gry Panda połączone są z wieloma odkryciami, rozwikłanymi tajemnicami, także przeżyciami. Dominikanie podzielili się odczuciami, emocjami czy zmianami po rozmowach z Najwyższym. Zachęcają do rozwinięcia prywatnego połączenia się z Panem, pielęgnując tę więź. Gra karciana Pan-Da pozwala odkryć Czarno-białe Historie, o których świat potrzebuje usłyszeć. To połączenie przedniej zabawy z wartościowymi lekcjami.
 
Panda to jedyna w swoim rodzaju dominikańska gra, w którą można grać aż na 3 różne sposoby! Rozszyfruj czarno-białe historie, broń się przed Pandą i odkryj największych świętych zakonu kaznodziejskiego!
 
Kochasz pandy? Klimaty dominikańskie są bliskie? Lubisz mieć wszystko czarno na białym? Ta gra uchyli Ci rąbku nieba! Designerskie karty inspirowane habitem świętego Dominika Guzmana pozwalają na trzy różne kombinacje gry: Piotruś, Memory, a nade wszystko Czarno-Białe Historie, dzięki którym poznasz najbardziej niesamowite ciekawostki słynnych dominikanek i dominikanów. Od czego Katarzynę Sieneńską uratowała Ospa, co Róża z Lima robiła z pieprzem, jak bracia pomogli Tomaszowi z Akwinu uporać się z nadwagą? Odkryj sekrety zakonników! GOTOWY DO BOJU? NO TO OP!
 

Źródło: https://dystrybucjakatolicka.pl/gry-religijne/14419-panda-gra-dominikanska.html [dostęp: 12.10.2022]
5500 pkt/szt
Audiobook "Dzieci z Bullerbyn" A. Lingren z puzzlami
Audiobook "Dzieci z Bullerbyn" A. Lingren z puzzlami
5500 pkt/szt

Kolekcjonerskie wydanie "Dzieci z Bullerbyn" z puzzlami do zabawy inspirowanymi postaciami z książki.

WITAMY W BULLERBYN
Są przyjaciółmi i nigdy się nie nudzą. Pudełko po cygarach zmieniają w tajemniczą Skrzynię Mędrców a starą szopę w zbójecką kryjówkę. Ich Wiśniowa Spółdzielnia wysyła wiśnie w brzuchach za granicę. Jest tyle sposobów, żeby wesoło spędzić czas, choć w całym Bullerbyn nie ma komputera.

6 GODZIN DOBREJ ZABAWY + KSIĄŻECZKA ZBUDUJ SWOJE BULLERBYN
PŁYTA CD W FORMACIE MP3
Wiek: 5 +
​Tytuł oryginałU: Alla vi barn i Bullerbyn, Mera om oss barn i Bullerbyn, Bara roligt i Bullerbyn
Pierwotny wydawca: Rabén & Sjögren Bokförlag AB, Sztokholm, Szwecja
© Saltkråkan AB / Astrid Lindgren 1947, 1949, 1952
© for Polish edition by Jung-off-ska 2010
© for the Polish translation by Irena Szuch-Wyszomirska

czyta: Edyta Jungowska
reżyseria: Rafał Sabara
muzyka: Sambor Dudziński, Kajo Dudziński, Michał Ciepłowski
projekt okładki i ilustracje: Piotr Socha
wydawnictwo: Jung-off-ska sp.k.
autor książki: Małgorzata Sobieszczańska
opr. graficzne: Tomasz Korwin-Szymanowski
zdjęcie Edyty Jungowskiej: Krzysztof Serafin
ISBN 978-83-62264-05-6

Wszelkie prawa zastrzeżone, kopiowanie, rozpowszechnianie, wypożyczanie, publiczne odtwarzanie zabronione.

Źródło: https://jungoffska.pl/kategoria/bullerbyn [dostęp: 12.10.2022]
3500 pkt/szt
Audiobook "Momo" M. Ende
Audiobook "Momo" M. Ende
3500 pkt/szt

Momo

albo osobliwa historia o złodziejach czasu i dziewczynce, która odzyskała dla ludzi skradziony im czas

Pewnego dnia w ruinach starego amfiteatru pojawia się tajemnicza dziewczynka - Momo. Szybko zaprzyjaźnia się z okolicznymi mieszkańcami. Dzieci uwielbiają się z nią bawić, a dorośli dzielą swoimi kłopotami. Jedno spotkanie z Momo wystarczy, żeby w ich życiu zapanował spokój i radość. Jednak wkrótce całe miasto opanowują bezwzględni szarzy panowie, którzy kradną ludziom wolny czas i zatruwają ich serca śmiertelną szarą nudą. Czy Momo uda się uratować swoich przyjaciół? Czy mając do pomocy jedynie żółwia i zagadkowego mistrza Horę pokona szarych panów? Posłuchajcie…

Tytuł oryginału: Momo oder Die seltsame Geschichte von den Zeit-Dieben und von dem Kind, das den Menschen die gestohlene Zeit zurückbrachte
Copyright © 1973 by Michael Ende Estate (www.michaelende.de)
represented by AVA international GmbH, Germany (www.ava-international.de)
Originally published 1973 by K. Thienemanns Verlag
Copyright © for Polish edition by Jung-off-ska 2021
Copyright © for the Polish translation by Ryszard Wojnakowski

Wszelkie prawa zastrzeżone, kopiowanie, rozpowszechnianie, wypożyczanie, publiczne odtwarzanie zabronione.

czyta: Edyta Jungowska
reżyseria: Jacek Sut
tłumaczenie: Ryszard Wojnakowski
redakcja: Małgorzata Sobieszczańska i Janusz Roszkowski
opieka artystyczna: Rafał Sabara
muzyka: SzaZa – Szamburski/Zakrocki
projekt okładki i ilustracje: Marcin Minor
wydawnictwo: Jung-Off-Ska sp. z o.o. sp.k.
nagrano w Studio TakTo
masterting: Audiorepublica Filip Kuncewicz
zdjęcie E.Jungowskiej: Iza Grzybowska
czas: 11 h
płyta w formacie MP3

Wiek 9-13

Źródło: https://jungoffska.pl/kategoria/momo [dostęp: 12.10.2022]